Antalya Sosyal Medya Danışmanlığı ve Yönetimi konusunda günümüzde, hayatımızda sosyal medyanın yeri, değeri oldukça başkadır. Zamanımızın birçoğunu sosyal medya uygulamalarıyla harcamaktayız ve günden güne sosyal medyada yer edinen ticari profiller de artış göstermektedir. Sosyal medyada bulunan ticari profiller incelendiğinde ise ürün tanıtımları, kampanyalar vs. gibi bilgileri içermektedir. Böylelikle sosyal medya danışmanlığı hizmeti de gündeme gelmektedir.

Sosyal medya danışmanları sizler için, firmanız için sosyal medyada ürünlerinizi pazarlama, hizmetlerinizi tanıtma gibi amaçlarla kurumsal bir şekilde firmanızın sosyal medya hesaplarını yönetmektedirler.

Bahsedilen hesap yönetimi sadece reklam veya pazarlama ile sınırlı kalmamaktadır. Gerektiğinde sıfırdan dahi size özel sosyal medya hesapları kurabilmekteyiz. Ardından firmanıza, ürünlerinize uygun takipçi kitlesi ile etkileşimler sağlanarak amacına uygun bir takipçi kitlesi kazanmak adına gerekli çalışmalar yapılmaktadır.

Tanınırlığın artması adına gerekli çalışmalar ve hazırlıklar yapılarak reklamlar yapılır. Potansiyel müşterilerden alınan geri bildirimlere göre stratejik çalışmalar ve profil düzenlemeleri gerçekleştirilir.

Yapılan içerik paylaşımlarında tek tek geri bildirim analizleri yapılır analiz sonuçlarına göre bir yol çizilir ve gerekli hamleler ile süreç devam ettirilir.

Sosyal medya danışmanlık hizmetinde ürünlerinizin sadece pazarlanmasıyla sınırlı kaldığını düşünmemek gerek. Sosyal medya özgürlüğü ve kolaylığı göz önünde bulundurulduğunda bir sosyal medya ortamında çok rahat ve ücretsiz bir şekilde aslında ürünlerinizi sergileyebilir ve müşteri kitlenize ulaşabilirsiniz. Zamanla kitleniz büyüdükçe, genişledikçe ticari olarak da özgürlüğünüzü elinize almış olacaksınız ve böylelikle farklı bir ortamdan da müşteri kitlesine sahip olacaksınız ve günümüz göz önünde bulundurulduğunda en etkili paylaşım ortamları sosyal medya ortamları olduğu için ticari profiliniz oldukça önemlidir.

Sosyal medya genellemesinin yanında aslında bilirsiniz ki bu konuda en önemli platform Instagramdır. Instagramda işletme profilinizin organik olarak tabir edilen gerçek takipçi kitlesine sahip olması gerekmektedir ve bu şekilde gerçek takipçi kitlesine erişebilmek için de profilinizin de oldukça aktif olması gerekmektedir. Aksi halde düşünüldüğünde profilinizin pasif olması durumu herhangi bir takipçiniz için hiçbir anlam ifade etmeyecektir. Dolayısıyla profilinizin aktifliği ve izlenimi çok önemlidir.

Dikkat edilmesi gereken bir diğer konu ise takipçi kitlesinin satın alınmamasıdır. Bilirsiniz ki birçok takipçi satışı yapan firmalar da bulunmaktadır. Tercih edilmesi durumunda sadece hesabınızın sayı olarak takipçisi artacak fakat her ne kadar satış esnasında organik ve gerçek takipçiler olarak ifade edilse de öyle olmayacaktır. Örneğin 10000 adet takipçi satın aldınız fakat paylaştığınız içeriklere gelen etkileşimler, beğeni veya yorum sayıları 10-20 arasında olduğunda dışarıdan bakanlar için hiç iyi bir izlenim olmayacaktır. İşletme profilinizin güvenli gözükmesini sağlamaya çalışırken böyle bir durumda tamamen aksi ve güvensiz bir izlenim söz konusu olacaktır. Dolayısıyla tavsiyemiz legal olmayan şekilde takipçi sayılarınızı arttırmamanızdır.

Bizler de Sosyal Medya Danışmanlık Hizmetimiz ile sizlerin birçok sosyal medya uygulamasında işletme profillerinizi şekillendirebilmekteyiz. Sizlere ifade ettiğimiz gibi birçok farklı faktör bir profilin gelişmesinde rol almaktadır. Uzman ekiplerimiz ile kaliteli, uzun soluklu ve rakip analizleriyle birlikte gerçekleştirilen çalışmalar ile profiliniz daha dinamik ve etkileşimli bir hale gelecektir. Yorumlar, beğeniler, özel mesajlar almak günden güne eksikliklerinizi hissettirecek ve aslında bir yandan gelişmenize yol açacaktır. Bu danışmanlık sürecinde dönemsel raporlar ile sizlerle birlikte durum değerlendirmeleri de yapılmaktadır. 

İşletme profillerinizin yanı sıra sosyal medyada reklamcılıkla da ürünlerinizi, firmanızı tanıtabilir ve gerçek kişilere ulaşma imkanı sağlayabilmekteyiz. Sözü geçen reklamcılık ise en popüler ve en çok kullanıcıya sahip olan sosyal medya uygulaması olan Facebook ile kendini göstermektedir ve ardından ise sırayla Instagram ve Twitter gelmektedir.

Facebook en çok kullanıcıya sahip olmasıyla beraber reklamcılık konusunda büyük bir rol almaktadır. Farklı alanlarla ilgilenen birçok insanın bir platformda olması sizler için de kendi alanınızla ilgilenenleri ayırt etmek ve onlara yönelik çalışmalar yapmak oldukça önemli ve aslında zordur. Temel ve kısaca izah etmek gerekirse zamanla paylaştığınız içeriklerinizle alınan etkileşimler ile sizin ürünlerinize, profilinize ilgi duyan kişileri ayırt edebilir ve profilinizi şekillendirmeye devam edebilirsiniz. Facebook kalabalık bir ortam olduğu için ve ek olarak reklamcılık konusunda da tıklanma başına kazanç elde etmeniz durumuyla beraber aslında diğer reklamlara göre daha az maliyetli olabilmektedir. 

Instagramda ise reklam fotoğrafınızın veya videolarınızın kesinlikle çözünürlük olarak kaliteli olması gerekmektedir. Düşük çözünürlükte yapılan bir paylaşım, reklam ilgiyi çekmemesinin yanında ekstra negatif etki dahi bırakabilmektedir. Instagram’ın kullanıcı sayısı Facebook’a oranla daha düşük olsa dahi anlık etkileşim konusunda Instagram daha etkilidir denilebilir. 

Twitter da bilindiği üzere önemli olaylara yönelik yapılan paylaşımlarda anlık olarak dünya çapında bir ses getirebilmek mümkündür. Dolayısıyla kurumsal anlamda da bireyler seslerini daha iyi duyurabildiklerini hissederler. Twitter’da gerçekleştireceğiniz reklamlarla da oldukça ilgili olmalısınız ki her etkileşime anlık ve kurumsal bir yaklaşım ile karşılık verebilmelisiniz.

Sizler de bizlerden profesyonel destek alarak alanında uzman Sosyal Medya Danışmanı olan ekip arkadaşlarımız ile çalışabilir ve işletme profilinize canlılık kazandırabilirsiniz. Sizlere her zaman destek vermek için hazırız. Firmanızın geliştiğini ve iş akışlarınızın hızlandığını görmek bizleri de mutlu etmektedir.